בארץ או בחו"ל? קבלו רשימת ציוד לטיול

זה לא משנה אם אתם יוצאים לטיול בארץ או בחו"ל, אתם צריכים לצאת כמה שיותר מוכנים. אחרי הכל, אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מופתעים, בטח ובטח אם אתם יוצאים עם ילדים.

אך לא יודעים מה לקחת אתכם לטיול, כאן יש רשימת ציוד לטיול שתוכל לעזור לכל מטייל ולצייד אותו לקראת הטיול הבא שלו – בארץ או בחו"ל. בהצלחה וטיול נעים!

ציוד חירום

אנחנו בכוונה מתחילים בציוד החירום, אין ספק שזה הציוד החשוב ביותר שלא פעם ישמש אתכם בסיטואציות קשות. הדבר נכון במיוחד במקרים בהם אתם יוצאים לטיול שאליו לא מתלווה חובש ואתם צריכים לתפקד ממש כמו חובשים שמגישים עזרה ראשונה בעת הצורך. ראשית, אנחנו ממליצים לכם להצטייד במשככי כאבים כמו אדוויל וכדומה, זה יעזור לכם בימים שתופס אתכם כאב ראש בלתי נסבל וזה משום מה קורה תמיד בטיולים.

בנוסף, אם אתם נוהגים לקחת תרופות קבועות במרשם רופא, אנחנו ממליצים לכם כמובן לדאוג לכך מראש. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה לגלות שהמרשם שלכם כבר לא בתוקף, רגע לפני הטיול כשאין לכם את התרופה ביד. כמו כן, הצטיידו בחומרי חבישה ותחבושות, זה ישמש אתכם למקרים שבהם חלילה מישהו מכם ימעד ויפצע. בין השאר אנחנו מדברים על תחבושת משולשת, תחבושת אלסטיות, פלסטרים, מספריים, גזה ועוד.

 

 

בגדים לטיול

כמובן שכאן נוכל לספק לכם רשימה כללית בלבד, ולו בשל העובדה שסוג הביגוד משתנה בהתאם למזג האוויר באזור של הטיול. עם זאת, יש כמובן רשימה מובנית של דברים שאנחנו ממליצים לכם להצטייד בה בכל טיול. לפני הכל אתם צריכים להצטייד בתיק טיולים איכותי שבו תוכלו להכניס את כל התכולה שאתם לוקחים אתכם לטיול.

בנוסף, אתם צריכים לקחת חולצות ארוכות או קצרות, כאמור לפי מזג האוויר במקום. לגבי המכנסיים, אנחנו תמיד ממליצים על מכנסיים ארוכים כי יותר נוח לטייל איתם. קחו אתכם גם משקפי שמש, כובע, נעלי הליכה נוחות (הקפידו על זה), בגד ים לפי הצורך ומעיל, במידה ומזג האוויר קר במקום אליו אתם נוסעים.

אביזרי היגיינה

אם אתם יוצאים לטיול שכולל גם לינה, אתם צריכים לקחת אתכם מוצרי היגיינה שיסייעו לכם לעבור את הלילה בשלום. בין השאר אנחנו מתכוונים למגבת, מברשת שיניים, משחת שיניים וחוט דנטלי אם אתם משתמשים בו. בנוסף, הצטיידו במוצרי אמבטיה כמו סבון, שמפו, מרכך, מסרק שיער ועוד. את כל אלה תוכלו לאחסן בתוך תיק רחצה גדול, זה יותר נוח מאשר סתם לפזר אותם בתיק.

אביזרים לשטח

אם אתם יוצאים לטיול שטח אתם חייבים להצטייד באביזרי מחנאות וקמפינג. בין השאר אתם תזדקקו לאוהל גדול ומבודד, שק שינה, מזרן שטח, כרית, תאורה לשטח, מחצלת, ריהוט מתקפל כמו כסאות למשל ועוד. אם אתם אכן מתכוונים לבלות את הלילה שלכם בשטח, אנחנו ממליצים לכם גם להצטייד בקרם הגנה נגד עקיצות יתושים.

אוכל ומים

זה לא באמת משנה לאן אתם נוסעים, אתם חייבים לקחת אתכם כמות מספקת של מים. אנחנו ממליצים לכם לקחת 3 ליטר של מים, בין אם אתם מעדיפים את זה בבקבוק או בשלוקר. בנוסף, מומלץ לקחת אוכל לארוחת הבוקר, על מנת שיהיה לכם מספיק כוח להמשך היום. בא לכם חטיפים? לכו על זה, אבל שזה לא יבוא בחשבון על ארוחת הבוקר.

לסיכום, רשימת הציוד שלכם לטיול יכולה להשתנות בהתאם לאופי הטיול ומזג האוויר במקום. במאמר זה הצגנו בפניכם ציוד שתוכל לעזור לכל מטייל בכל מקום בעולם ובכל מזג אוויר.

נגישות